Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

wtorek, 10 czerwca 2014

Z serii- z Naszej Natankowej szafy i nie tylko szafy - Hobibobi :)

Jak zapewne wiele z Was i ja zaczęłam coraz częściej kupować przez interenet, już od dawna wszystko kupowałam głównie na Allegro :). Zakupy zawsze można zrobić o każdej porze dnia i nocy, można kupić wszystko nie trzeba chodzić, szukać, pytać...mamy ogromny wybór zarówno markowy, kolorystyczny, cenowy...można byłoby tak wymieniać bez końca :). Same plusy :). Akurat mi nie zdarzyło mi się jeszcze, że zostałam oszukana bądź bardzo niezadowolona z zakupionej rzeczy...a więc same korzyści :).

Od jakiegoś czasu a dokładniej odkąd na świecie pojawił się mój synuś i odkryłam naprawdę bardzo wiele interesujących firm zajmujących się przeważnie szyciem cudowności (takich jak ubranka, zabawki, a co ja tu piszę - są osoby, które dokładnie mogą zrobić wszystko na życzenie) :) - kupujemy dużo za sprawą naszego kochanego Facebooka :).

I oto właśnie i tutaj bardzo chciałabym pochwalić kilka wspaniałych firm/ osóbek u których zakupiliśmy conieco i jesteśmy bardzo zadowoleni i z czystym sumieniem możemy polecić i Wam zakupy takich cudowności  bo my na pewno jeszcze nie raz będziemy ponownie po nie wracać:).  Co jakiś czas i u Nas na blogu znajdzie się wpis przede wszystkim zdjęciowy  mojego zadowolonego klienta :). A zadowolony klient to najlepsza reklama :). 

Długo zastanawiałam się od kogo zacząć, ale nie mogłoby być inaczej :). 

HOBIBOBI
Od pierwszego wejrzenia zakochana jestem w Hobibobi ♥ .
Cudowna firma, piękne  niepowtarzalne ubranka, przystępne ceny, miła obsługa, dobry kontakt, a przede wszystkim polski wyrób. Nie można zapomnieć również o wygodzie- ubranka są mega wygodne. Zdjęcia mówią same za siebie - ubranka są niepowtarzalne a Natanek wyróżnia się z tłumu :). Dodatkowo wszystkie zakupione spodenki, które są teraz na nas dobre myślę, że spokojnie będą i dobre na następny rok tyle, że w wersji nieco krótszej a wszyscy doskonale wiemy jak dzieciaczki szybko wyrastają ze swojego rozmiaru :).

Tak na marginesie uwielbiam logo Hobibobi :). Mały dodatek a zawsze dodaje jeszcze uroku każdej rzeczy!:)

Jak dla mnie bomba! Na pewno wrócimy tam jeszcze po nie jedne baggy :). Polecamy w 100%

Baggy pasiak czarno- biały :) Uwielbiamy ♥


                                                                                                               












                             
                       

                             
                        
Dodatkowo do spodenek mamy również jeszcze komin :)

 

Baggy pszczółka ♥

 
 
                   

Baggy zielony pasiak ♥

 
                                
                  
 

I nasz rewelacyjny zestaw z szarej dresówki ♥

Spodnie baggy, bluza i czapa :)

 
                                
                 
                                
                   
                   
                               

HOBIBOBI ♥ https://www.facebook.com/pages/Hobibobi/573235872696870?fref=ts

Zapraszamy do Nas na facebooka :)  https://www.facebook.com/pages/Natek-J-i-jego-mama/242255042637695?fref=photo

3 komentarze:

  1. śliczne ubranka i świetnie się w nich prezentuje Natek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Natuś wygląda :) Piękne mają rzeczy, niestety nie na moją kieszeń, ja moją ubieram przeważnie w lumpkach albo ma rzeczy po kuzynkach. Ale może kiedyś coś od nich zamówimy :)

    OdpowiedzUsuń