Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Z Natankowej szafy - Family in black.

Kolejną firmą, której jesteśmy bardzo zadowolonym klientami jest Family in black ♥

Gdy tylko zobaczyłam koszulkę z napisem Sorry dziewczyny, moje serce należy do mamy u Bartka z Bebusiowej Krainy wiedziałam, że i Natek i taką będzie miał :). Długo nie zastanawiając się udałam się od razu na internetowe zakupy :). Oczywiście same cudowności ♥

Family in black posiada w swojej ofercie zarówno ciuszki dla dzieci jak i dorosłych ale oczywiście w kolorze czarnym ze świetnymi nadrukami :). Łamiemy steoretypy, że dzieci nie tylko ładnie wyglądają w różowym i niebieskim, dla mnie kolor czarny jest również świetny i mamy wiele ubranek w Natankowej szafie w tym kolorze :). Zresztą sami zobaczcie zdjęcia- mówią same za siebie :).

W ofercie sklepu znajdują się takie ciuszki jak body, śpioszki, rampersy, pajacyki, czapeczki, koszulki oraz damskie i męskie T-shirty z przeróżnymi nadrukami w dowolnych romiarach :).

Wybór wzorów i napisów jest ogromny :). Sama miałam bardzo trudny dylemat, który wybrać :)
Zakupiliśmy dwie koszulki i czapeczkę ale na pewno wrócimy tam jeszcze nie raz :). Nawet mam już swoje typy napisów - Kiedyś pokocha mnie kobieta, której już teraz moja mama nienawidzi i  Mam tatę wariata! :D 

Koszulki są mega wygodne ponieważ są ze 100% bawełny :). Materiał jest naprawdę świetny jakościowo :). Polecamy!!!

A oto zadowolony klient- najlepsza reklama! ♥




  







I Bad Boy :)











POLECAMY W 100%

Family in black na Fb - https://www.facebook.com/FamilyInBlack
I ich strona - http://familyinblack.pl/


ZAPRASZAMY :)

3 komentarze:

  1. Cudnie wyglądają :)
    Chłopaki nasze łobuziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Natanek wygląda rewelacyjnie :-) i my czekamy za prezentowym bodziakiem na Dzień Ojca od FiB. Niecierpliwie tłupię już nóżkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh świetnie wygląda Natanek w tej stylizacji! Koszulka jak i czapa extra!

    OdpowiedzUsuń