Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

środa, 18 czerwca 2014

Cudeńka - Decorre masa solna :)

Tak jak juz pisałam kocham wszystko co hand made i podziwiam, podziwiam i podziwiam :).
Sama również coś też tworzyłam w wolnym czasie i jedne moje twory origami mieliście już okazję zobaczyć :).

Chciałabym Wam pokazać cudeńko jakiego jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami :)

Zawsze podobały mi się rzeczy z masy solnej, ale jak trafiłam na Fan Page Decorre masa solna - zakochałam się bez reszty :). Cuda, cudeńka ♥

Miałam okazję wygrać takiego oto cudownego aniołka w zabawie organizowanej przez Panią z Decorre masa solna :). Aniołek jest idealny! Widać, że jest stworzony z wielką pasją i sercem a to ceni się najbardziej. Zresztą przeglądnijcie sobie galerię Decorre masa solna i zobaczcie te wspaniałości jakie można stworzyć z masy solnej ♥. Są tam przezde wszystkim aniołki i laleczki, ale nie tylko... W ofercie są również przepiękne szkatułki bądź chusteczniki tworzone metodą decoupage :).

Ja jestem zakochana ♥ Cudowna pasja!

A to Nasz wspaniały ANIOŁEK ♥. Na pewno pojedzie z nami do szpitala i będzie czuwał nad Natankiem :)




I jeszcze późnym wieczorem :)




Zapomniałam dodać, że aniołek jest wykonany perfekcyjnie z dużą dbałością o szczegóły :)
Polecamy zakupy u Decorre masa solna :)

Akurat jeszcze dzisiaj i jutro trwa promocja w butiku na Dawanda - -15% :)



POLECAMY :)


5 komentarzy:

  1. Widać, że aniołek świetnie się czuje w swoim nowym domku :)
    To była sama przyjemność go dla Was wykonać :)))) Pani Irmino bardzo dziękuję, za tyle miłych słów podniosła mnie Pani na duchu bo od rana jakiś kiepski nastrój, dziękuję :)
    Życzę dużo zdrówka dla Natanka i trzymam kciuki za Was :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że umiliłam Pani dzień :)
      To my dziękujemy, że zrobiła dla Nas Pani coś bezinteresownie, coś pięknego ♥

      I dziękujemy bardzo, kciuki się przydadzą :*

      Miłego popołudnia i przyjemnej pracy każdego dnia :)

      Usuń
  2. Śliczny aniołek, mi również podobają się prace Deccore :)
    Nam się udało wygrać aniołka od Słona Słodycz masa solna, decoupage i inne również pani Marta tworzy piękne aniołki, elfy i inne rzeczy z masy solnej.
    Zdrówka dla synka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny! Każdy szczegół cudowny, a zdjęcia na tle gór mmm!
    Nam z kolei udało się wygrać Aniołka i świnkę z masy solnej od Posolone pomysły. Również osoba z wielką pasją i pomysłem.
    Sama też chciałabym umieć robić takie cudowności. Żałuję, że wcześniej sie za to nie wzięłam, nie próbowałam, nie ćwiczyłam. Teraz jak sama wiesz, brak czasu :((

    OdpowiedzUsuń