Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

czwartek, 19 czerwca 2014

Natkowe szaleństwa :)


No i kolejny dzień dobiega końca, jak dla mnie czas leci zdecydowanie za szybko. Doba powinna być dłuższa przynajmniej o kilka godzin :). I jeszcze te dni kiedy jesteśmy razem w trójkę...tak jakby czas leciał w przyspieszonym tempie- coś jak przewijanie na płycie- idealne porównanie. No ale tak zawsze jest, a więc trzeba wykorzystywać ten czas jak najlepiej :). Najważniejszy jest On i wszystko co robimy, robimy dla Niego! :)

Chciałam żeby dzisiejszy dzień nie zleciał tylko na moim pakowaniu...pakowaniu, którego nigdy nie lubię a w tym przypadku z chęcią nic bym ze sobą nie brała łudząc się dalej, że jedziemy na fajną wycieczkę :/. Moje pakowanie polega na tym, że pakuje prawie cały dom, pełno toreb, torebeczek, kartonów, reklamówek...i zawsze ledwo mieścimy się do auta chociaż wcale nie jest takie małe :/. Najgorsze jest to, że teraz kompletnie niewiem co mam spakować i ile, nie wiem na ile jedziemy i jak to wszystko będzie wyglądać :/.

Wiem, że jedziemy tam bo tak trzeba. Próbuję się nie zamartwiać i naprawdę mi to wychodzi. Wiem, że bedzie dobrze, chcę żebyśmy pojechali tam z uśmiechami na twarzy i z jeszcze większymi uśmiechami wrócili! 

Dzisiaj rano naszła mnie myśl, że fajnie by było pojechac jeszcze raz na tą wielką salę zabaw co ostatnio, dużo nie trzeba było namawiać Natankowego tatę - pojechaliśmy :). Nie mam pojęcia kiedy Natanek znów będzie mógł tak szaleć, ale mam nadzieję, że jak najszybciej.

3 godziny pełne zabaw :). Oj namęczyły się chłopaki :). Była jeszcze z Nami Natankowa kuzynka z rodzicami a więc było jeszcze weselej :). Nie muszę wspominać, że ponownie było super a Natek był przeszczęśliwy, kocham patrzeć tak na tę jego radość ♥

I krótka fotorelacja :)

































Odpoczynek ♥




I jeszcze u Nas na wioseczce :)









4 komentarze:

  1. tata po klatkach latał? Czemu nie mama? :D
    U nas to ja latam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama też latała :) A jak tata latał to mama robiła zdjęcia :)

      Usuń
    2. Pewnie tacie się zdjęć nie chciało robić :)
      Skąd ja to znam :)
      Widać, że Natek super się bawił :)

      Usuń
  2. Wow, to się nazywa atrakcyjnie spędzony czas :) Suuuper :) A te place zabaw pod dachem uwielbiamy, dziecko się wyszaleje na maksa a rodzic odpocznie :)

    OdpowiedzUsuń