Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

poniedziałek, 3 listopada 2014

Styropian + wstążki + szpilki + cekiny = bomba :)

Święta jakby nie patrzeć już coraz bliżej, zanim się obejrzymy będzie już połowa grudnia...normalne, każdego roku tak jest :). Czas pędzi i nie chce się zatrzymać nawet na moment.
Koniec listopada- początek grudnia u Nas na wioseczce i w pobliskich wioskach. miasteczkach jest Adventsmarkt- taki Bożonarodzeniowy kiermasz gdzie ludzie sprzedają takie swoje rzeczy hand made- ale oczywiście nie tylko :). Można kupić wszystko wszystko :). Uwielbiam ten okres i uwielbiam te kiermasze...jak tylko się ukażą na pewno dowiecie się o nich więcej :). Wracając do rzeczy- właśnie na takim kiermaszu tutaj u Nas będę i ja - a co, zapisaliśmy się :) Będzie to drugi raz...2 lata temu jak akurat byłam w ciąży z Natkiem i miałam masę czasu żeby "tworzyć" też sprzedawaliśmy te moje wytworki -  origami 3d i wstążkowe bombki, dzwoneczki, szyszki :). 
Co jakiś czas pewnie pokaże Wam co tam powstaje...nie będzie tego dużo bo zbyt wiele czasu przy moim małym łobuziaku nie mam, ale coś tam powstaje i powstanie :). 
Origami 3d - to co robiłam kiedyś przez krótki okres możecie zobaczyć TUTAJ :) a to co będzie powstawać jeszcze na pewno zobaczycie :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać trochę wstążkowych bombek, które powstały ostatnimi wieczorami :)
Styropian + wstążki + szpilki + cekiny = bomba :)

Bombki nie są idealne, robiłam je drugi raz ale jak dla mnie najgorsze nie są :) Zdjęcia nie są również najlepsze bo aparat gra mi na nerwach już długi okres czasu :(. 

A teraz szczerze, co myślicie ? Tylko szczerze, ja się krytyki nie boje :)






































Jak na razie powstały takie tradycyjne...ale mam trochę różnych fajnych wstążek a więc będę kombinować :). I jeszcze z kwiatkami też coś będzie i mikołaje :D

7 komentarzy:

  1. Kochana jest moc! Poczułam, że święta tuż tuż :D super! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze krytyki się nie boisz tylko, ze tu nie ma co krytykować, bo one są po prostu świetne, sama mam parę takich bombeczek w domu, oczywiście kupionych, bo ja nie mam tyle zdolności co ty :) Piękne, cudowne i zarywaj te wieczory, noce bo są naprawdę prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Brawo! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, na prawdę ładnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super pomysł ;) swietnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna każda inna wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i nie ma sie do czego przyczepić:) Wszystkie piekne:) mi najbardziej sie podobają te z różem i filetem oraz z różem i srebrem:) Cudowne:)

    OdpowiedzUsuń