Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

piątek, 7 listopada 2014

Pomocnicy Mikołaja :)

Mówiłam Wam już, że kocham pingwiny w każdej postaci :) ?
Nie, no to teraz już wiecie :)

A tego małego mojego pingwinka kocham oczywiście najbardziej :) ♥
Zdjęcia z tamtego roku :)




A teraz do rzeczy :) Chciałam Wam pokazać co ostatnio powstawało u mnie...mali pomocnicy Mikołaja czyli PINGWINY :D

Pingwinki origami 3d/ origami modułowe jak kto woli :)

Już kiedyś pokazywałam Wam różności które kiedyś sobie tam robiłam tą metodą origami...powróciłam do tego i będę sobie pomalutku tworzyć :).

Na pierwszy rzut pingwinki :). Zerknijcie i powiedzcie czy mogą być :) ?

Najmniejsze :)









Większe :)








 

Bracia :)



Największe :)



Mniejszy, większy, największy :)


Cała rodzinka :)





6 komentarzy:

  1. O Matko Irminka, jakie one sa cudowne:) Przeurocze poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Natuś na tym pierwszym zdjęciu boski bobaso pingwinek do schrupania :)
    Rewelacyjne te pingwinki ty to masz talent, ja też chcę coś tworzyć, ale nic nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent i zapał, jeden dwa i to juz byloby mega a tu cala familia ekstra !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie pingwinki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń