Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

wtorek, 4 listopada 2014

O pewnej Krainie filcem płynącej :)

Filcocudotwórczyni albo Filcomaniaczka - jak kto woli :). Uwielbia to co robi i chyba każdy uwielbia- bo to co tworzy to same cuda, cudeńka!!! Wspaniała kobietka z małym uzależnieniem - pracoholiczka :) Mowa tutaj o Ameliowej :).

Tak tak Ameliowa Kraina :)

Uwielbiam ją jako osobę, uwielbiam to co robi :). Oczywiście mamy kilka rzeczy, które wyszły spod jej rąk, mamy kawałek Ameliowej w domu bo w każdą rzecz naprawdę wkłada kawałek serducha, kawałek bo większa część serducha należy do męża zapewne i do cudownego Juniora :). Ona kocha to co robi a to jest najważniejsze!

Na jej profil natrafiłam jakoś w grudniu (poprawka - dokładnie w połowie grudnia bo specjalnie zerknęłam na archiwum rozmowy :D)...patrzę a tam promocja na napisy filcowe :). Wchodzę w galerię, oglądam i myślę sobie - całkiem, całkiem- myślę sobie napiszę i zapytam o cenę- cena rewelacja, wspaniały kontakt, masa pomysłów- a więc tak o to odbyło się pierwsze zamówienie :). Napis w formie pociągu od razu wpadł mi w oko...oczywiście Ameliowa miała pełno wizji- zaproponowała np. że może wykonać ciężarówe a na pace imię bądź ufoludka a na talerzu imię - proponowała coś nowego i to jest ogromny plus :). Jest w stanie wykonać wszystko- nic dla niej nie jest niemożliwe :). Podałam tylko imię i powiedziałam, że lubimy kolory i tak oto powstał taki wspaniały napis ♥ Jak zobaczyłam Elma kierującego pociągiem od razu buzia mi się uśmiechnęła :D




Wraz z Naszym pociągiem zamówiliśmy również smyczkę do smoczka Elmową :)

 


Kolejnym wyzwaniem jakie podsuneliśmy Tej wspaniałej kobietce były zbliżające się urodzinki Natanka, które były w marcu :). Ale ja się namarudziłam i nawymyślałam :). Ogólnie ten kto już mnie odrobinkę zna wie, że jestem trochę niezdecydowana, podoba mi się wiele rzeczy i również mam zbyt dużo pomysłów w głowie :). 

Ale dla Ameliowej- żaden problem :). Chcesz- masz - nie ma sprawy :D

Ale Ameliowa ile tych pomysłów miała...co chwilę podsuwała coś innego :D
Wszystko wykonane idelanie, perfekcyjnie i z bardzo dużą dbałością o szczegóły :). Wszystko było takie jakie chciałam :). 

Był napis :D Co najfajniejsze wszystko można wykorzystać, napis odcinamy od Elmowej nóżki a jedynki również łatwo odpruć od baloników :) Rewelacja :D A jaki efekt :)





Była i korona i przypinka z jedyneczką :D







Kolejnym moim wymysłem było zamówienie chmurkowe :D Wszystko takie jak chcialam :D
Zresztą sami zobaczcie na te cuda- nie trzeba nic pisać ♥

Chmurka inna niż wszystkie ♥




Dwie chmurki podusie (Miś w środku jest tylko dodatkiem do tych cudeniek :)) ♥


Chmurki z drugiej strony są w kolorowe wąsy :)


Odpoczywają :D










Krowa aż zwariowała, że ma takie fajne towarzystwo :D










Uwielbiam ludzi z pasją!!! I takich ludzi trzeba pokazywać na każdym kroku i mówić o nich bo na to zasługują :D

Kibicuje tej wspaniałej kobietce od początku, podziwiam to co tworzy i i wiem, że klientów nigdy jej nie zabraknie :)

W ofercie Ameliowej jest całe mnóstwo rzeczy- m.in filcowe napisy, poduszki, apaszki i same wspaniałości dla dziewczynek takie jak gumki, spinki i opaski :).
Ameliowa kocha wyzwania :D

100% hand made ♥
Tworzone z pasją i serduchem :)

Tutaj ją znajdziecie, ale pewnie i tak wszyscy ją dobrze znacie :)


Ameliowa Kraina na swoim profilu dzieli się z Nami swoimi cudami ale również możemy ją bliżej poznać, mówi o swojej codzienności :). U niej znajdziecie również konkursy, licytacje- czyli wszystkiego po trochę :)


Wpis nie jest w żaden sposób sponsorowany :)
Liczę na uśmiech ze strony Ameliowej :)

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać.. nie wiem nawet czy mi się uda cokolwiek wklepać bo klawiaturę zalewa morze łez.. Ogromnie się wzruszyłam.. Cudownie było Cię poznać, szyć dla Ciebie, te dziesiątki, setki godzin dogadywania było świetne :) Ile śmiechu było przy tym :) łzy razem też dzieliłyśmy.. Wspaniałe uczucie znać kogoś takiego.. Dzięki takim ludziom jak Ty kochana wiem, że to co robię jest ważne i ma sens. To mobilizuje do dalszego działania. Sprawia, że serce rośnie. DZIĘKUJĘ!!!!!!! <3 :* love ever :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości :) Ale ma Natanek pięknie w pokoiku, sama bym się tam z chęcią położyła ;)

    OdpowiedzUsuń