Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

poniedziałek, 8 września 2014

Małe wyprawy to tylko z plecaczkiem :)


Pogoda dzisiaj piękna, rozpieszcza Nas :). Jedank wiem, że lada dzień pryśnie...mam tylko nadzieję, że jesień w tym roku będzie ładna i ciepła :).

Ostatnio coraz więcej spacerujemy z Natankiem bez wózka :). Nie chce jeżdzić w wózku...chce chodzić i biegać, musi zaglądnąć w każdy zakątek :). W sumie muszę stwierdzić, że dla mnie to lepiej, lubię z Nim spacerować, możemy wtedy wszędzie wejść a nie tarabolić się z wózkiem :). O dziwo Natanek bardzo ładnie chodzi ze mną za rączkę, nie wyrywa się i jest bardzo grzeczny :) Ale jak pozwalam mu pochodzić samemu lub pobiegać to jest w siódmym niebie :). Staramy się spędzać na dworze jak najwięcej czasu i korzystać kiedy tylko się da z pięknej pogody :). Natanek ma w sobie takie nadmiary energii że może spacerować ze 2-3 godziny chociaż po takim czasie widać że jest zmęczony  :). 

Każdy nasz dłuższy spacerek to taka nasza mała wyprawa :). I na takie wyprawy idealnie sprawdzają się plecaczki :). Dokładnie tak, od niedawna Natanek bardzo chętnie przed spacerkiem ubiera plecaczek i wtedy jest gotowy do wyjścia :). Wcześniej oczywiście pakujemy tam cos do picia i jakieś przekąski żeby można było w czasie odpoczynku co nieco zjeść :). Na początku myślałam, że może nie będzie chciał nosić i będzie mu przeszkadzać ale on taki zadowolony i szczęśliwy jest, że buzia od razu się uśmiecha :). Jak tylko zakładamy plecaczek leci od razu do lusterka się przeglądnąć...często tak robi jak coś zakładamy a ja mu mówię "Ale ładny chłopczyk nono :D". Cudowny widok :). Chyba rośnie mi mała strojnisia :).

Ostatnio właśnie zakupiliśmy dwa plecaczki :). Jeden SkipHop małpkę a drugi granatowy z H&M :). Na razie przetestowana jest małpka :). Jak dla mnie świetny i co najważniejsze właścicielowi bardzo przypadł do gustu :). Cena  jeszcze możliwa- my swój kupiliśmy na allegro (zapłaciłam coś koło 80zł z przesyłką ale wiem, że są też droższe). Wzorów i kolorów jest całe mnóstwo, miałam wielki dylemat jakiego zwierzaczka wybrać ale jednak zdecydowaliśmy się na małpkę :). Jest nawet pojemny- spokojnie zmieści się picie i przekąski i na pewno jeszcze jakaś zabawka :). Jest fajnie przypinany z przodu, żeby maluszek od razu go sobie nie ściągnął (Nati nawet nie próbował) :). W zestawie jest też smycz do przypięcia...wiem jak to brzmi ale myślę, że jest to też przydatna rzecz dla mamusiek bardzo rozbrykanych dzieciaczków :).

A więc jak dla Nas plecaczek idealny - dla mojego półtoraroczniaka :)

A tutaj trochę zdjęć z dzisiejszej małej wyprawy :)















Małpka :D


Zbierało się na burzę a więc z wyprawy trzeba było wracać, na szczęście tylko trochę pogrzmiało i mogliśmy dalej bawić się koło domu :)




A to plecaczek z H&M, który przy okazji też przetestujemy :)


A tu pokaże Wam jeszcze coś fajnego również przydatnego i mieszczącego się do plecaczka :). Nasze pojemniczki na przekąski :)



Dzisiajszy dzień bardzo słoneczny i spędzony w większości na świeżym powietrzu :)

A tu jeszcze zdjęcia z porannego spaceru :)



2 komentarze:

  1. Pięknie i piękne zdjęcia :) Plecak świetny marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te plecaczki ze smyczami, sama chciałam taki kiedyś zakupić dla mojej, no ale właśnie cena dla mnie za wysoka. Moja ma taki zwykły, ale nie chce nosić na chwilę założy i ściąga. Ale te pojemniczki są fajowe, to też na allegro zakupiliście?

    OdpowiedzUsuń