Logo Natek J. i jego mama

Logo Natek J. i jego mama

czwartek, 9 października 2014

Czas docenić to miejsce ♥

Póki co -  piękna austryjacka jesień moją ulubioną porą roku :)

Pozachwycam się a co mi tam :). Jesień, której tak bardzo nie chciałam póki co mnie mile zaskakuje...w tym roku mało mi było lata, nie odczułam że jest, nie nacieszyłam się nim zbytnio a te dwa tygodnie jesieni rekompensują mi te utracone słoneczne dni :). Jest pięknie, cudownie i chociaż nie zawsze już rankiem i wieczorem jest ciepło- jest przyjemnie :). Dzisiejszy dzień był wyjątkowo ciepły- można było chodzić w krótkich spodenkach i koszulce :). Całe dnie korzystamy ze słoneczka, cieszymy się Nim...spacerujemy i odkrywamy nowe zakątki naszej wioseczki :). Natanek jest ciekawy wszystkiego, musi zaglądnąć w każdą uliczkę, dotknąć co trzeciego listka, kamyczka... :). Zna już uliczki i miejsca, którymi chodzimy, jak np. mijamy stawik i czasami chciałabym go ominąć - nie ma o tym mowy :). Mamy już swoje ulubione miejsca w których bywamy codziennie :).

Jest cisza, spokój, w koło same pola, łąki, lasy...piękna przyroda, krajobraz, góry :). 

Narzekałam, cały czas narzekałam, że jest za cicho, za spokojnie, potrzebuje do ludzi, do miasta...potrzebuje być w miejscu w którym coś się dzieje. Brakuje mi tego, wiem o tym. Ale z drugiej strony wiem, że jak się przeprowadzimy będzie mi cholernie brakować tego miejsca i nie będe umiała się odnaleźć. Kocham ten piękny widok na góry centralnie z okna, balkonu, podwórka...gdzie byśmy nie poszli one cały czas nam towarzyszą. Kocham to miejsce chyba najbardziej za te widoki, potrafią nacieszyć oczy, potrafią wyciszyć, zrelaksować.

Sama niewiem co mam myśleć, co mamy dalej robic...w takie dni jak te w ogóle o tym nie myślę, cieszę się daną chwilą i korzystam z niej z synkiem. Czas na przeprowadzkę mamy do wiosny, przeprowadzić się musimy. Mieszkania szukamy już z dobre pół roku...ja chciałabym mieszkać w małym miasteczku obok nas ale tam znalezienie jakiegoś mieszkania do wynajęcia graniczy z cudem :/. Wyprowadzić się gdzieś dalej...? Sama niewiem...mieszkań wolnych w naszej wioseczce było już dosyć sporo ale odmawialiśmy za każdym razem bo nie chciałam słyszeć o tym, żeby w dalszym ciągu mieszkać na tym "pustkowiu". Z każdym dniem chyba coraz bardziej przywiązuje się do tego miejsca i w głowie mam myśli...a moźe jednak zostać tu? Przeprowadzimy się tylko gdzieś niżej (mieszkamy na górze) gdzie nie będzie problemu z pchaniem wózka pod górę po którym serce chce mi wyskoczyć :P i odpadną problemy w zimie z wjeżdzaniem autem pod górę, które bez łańcuchów jest bardzo często niemożliwe a już o zjechaniu wózkiem z góry nie ma mowy, chyba że sankami prosto na ulicę pod samochód :P Plusem byloby też miejsce koło domu, jakiś ogródek- co w mieście raczej na pewno odpada...i czego by na pewno nam bardzo brakowało :/.

Wszystko się samo rozwiąże, tak myślę...a póki co cieszymy się tym co mamy i doceniamy to :)

Mówiłam już, że zawsze chciałam mieszkać nad morzem, jeziorem :) ? Uwielbiam takie kliamty :). W sumie tu piękna jeziorka tez mamy pod bokiem, a więc nie narzekam :). Ale tak się jakoś złożyło, że w Polsce też mieszkamy blisko gór i tutaj sytuacja taka sama :). Nigdy, przenigdy jak miałam trochę lat mniej nie przypuszczałam, że będę mieszkać akurat w Austrii i to jeszcze na wioseczce, ale za to jak pięknej wioseczce :). Nigdy nie podobał mi się język niemiecki...plany zawsze wiazały się gdzieś bardziej z Anglią :). Ale jak widać życie pisze dla Nas różne scenariusze...Austria a Anglia to są dwa różne światy, mówię to z własnego doświadczenia, dwa przeciwieństwa :).

Żeby Was nie zanudzać Naszymi zdjęciami- trochę dzisiejszych chwili :) ♥ Cały dzień na dworze z temperaturą  25+ :)

Poranny dłuższy spacerek :)









Kolejna wyprawa :)
















Nasz stawik ♥






I szaleństwa kolo domu :)




Ze zjeżdzalni dzisiaj zjeżdzało wszystko co było pod ręką a to auto z Natkiem chyba zjechało z 50 razy ? Skąd on ma tyle energii :D ?



I buziaczki z Elmem :)


Przerwa na picie :)




I widoki z podwórka o których mówiłam ♥ Jak nie kochać tego miejsca?




8 komentarzy:

  1. Irmina.. powiem Ci tak..
    Ja oddałabym wszystko, żeby móc mieszkać w takim miejscu jak Wy.
    Kocham taką ciszę, takie widoki i tereny, na których Bartuś mógłby spokojnie biegać i oddychać tak cudownie świezym powietrzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana i pewnie wiele osób by oddało, ja również kocham to miejsce ale ciągnęło mnie zawsze do miasta, do miejsca w którym coś się dzieje...zawsze marzyłam żeby mieszkac nad morzem tak jak Ty :). Ale wiem, że jeśli się wyprowadzimy stąd będę żałować i będzie mi brakować tej przestrzeni, ciszy i spokoju :) A więc wszystko trzeba przemysleć...

      Usuń
  2. Kochana widoki cudowne ;) wiem o czym mówisz wszedzie dobrze gdzie nas nie ma ;) widzę ze dylemat mamy ten sam ;)
    Ale szczerze zazdroszczę tych wspaniałych widoków na góry ktore zapewne działają kojąco na dusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wychodzę na dwór i tak z jednej strony paskudne boisko a na nim pełno meneli i drą się jak wariaci, z drugiej strony pełno ludzi, hałas bo mieszkamy w centrum Legnicy, masakra aż czasami się na dwór nie chce wychodzić, dlatego wzięliśmy sobie działkę cisza, spokój no ale cóż sezon się kończy :( Nawet w nocy nie ma ciszy, bo mamy dyskotekę parę metrów od domu i wszyscy siedzą na dworze i głośniki są na zewnątrz brrrrrr... oj a Wy tam macie RAJ, normalnie cudownie aż chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja całe życie szukałam takiego właśnie miejsca, gdzie maluchy mogą berykac do woli, gdzie otwieram drzwi i jest wolność, dla mnie to raj...
    Ale wiem że nie każdy tak sądzi rozwiązanie przyjdzie zapewne samo jak zwykle :)
    A Natuś uroczy jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne widoki. Cudowne miejsce. Dla dzieci idealna - dużo przestrzeni. I czyste powietrze. My mieszkamy na wsi, nie mamy takich fantastycznych widoków, ale nie potrzeba spa żeby się zrelaksować, wystarczy usiąść na dworze na fotelu i posłuchać śpiewu ptaków :-) A chłopcy uwielbiają szaleństwa na dworze.

    OdpowiedzUsuń